25 januari 2010

Tänkte bara skriva att jag hittat min stegräknare...


Jag trodde faktiskt bara att jag hade 2, av märket Silva, som den på bilden, fast min, förlåt mina är helt i svart, och mäter både steg och avstånd, det är det senare som sporrar mig!

Men nu vet jag bättre, jag har uppenbarligen 3....! Fast batteriet på den jag hittade idag, verkar lite svagt, så den hamnar nog i "sällan-reserv-lådan".

------------
Reviderade uppgifter!

Råkade titta en ytterligare gång på den nyfunna stegräknaren, och såg då min arbetsplats' namn. Ja, just det, vi fick ju en där, fast då hade jag redan en, som numera är skrotad, eftersom fästclipset gått sönder, och då när gåvan utbringades tyckte jag väl att jag hade tillräckligt av stegräknare - vilket m.a.o. är ett "inte" mot nuvarande situation...

Skönt i alla fall, att mitt "minne" stämmer, jag har verkligen bara köpt 2 Silva-stegräknare, och inte 3... - och jag vet var båda 2 finns någonstans... Får väl se om jag hittar ett nytt batteri till den sponsrade. Samtidigt känns det kanske inte så aktuellt att ha 3 stegräknare med vart sitt fräscha batteri i...

Inga kommentarer: