21 maj 2010

Bilder till ett helt regemente.,,,




Fast så har jag ju också bott på Regementsgatan, en gång i tiden....

Syftar framför allt på alla bilder jag tog på olika bilar på Sofiero i söndags, men även andra, i någon av Malmös trevliga stadsdelar.

Bildgåtor är jag ju (ö-)känd för, så det kanske kan bli en eller annan sådan också...

Först dock en förklaring till min blygsamma närvaro här på webben, och på bloggen i synnerhet:

Arbeit macht frei heter det ju, och vad det egentligen innebär i min situation, kan man ju diskutera....

Hur som har min gode vän Zockan hjälpt mig med arbetet - jag formligen älskar när han lägger sig ovanpå pappershögen närmast mig och min dator... det är helt ok och mycket bra att han söker närhet och vågar lägga sig så nära mig - det har vuxit fram med åren - men det hindrar mig ju lika mycket från att faktiskt utföra "arbete" på det papper jag lagt framför mig, för att "bearbeta"....

Eller hur Zockegubben??

Inga kommentarer: